Merk at dette er et felles arrangement for studieprogrammene Markedsføring, Markedsføring og merkevareledelse, Digital markedsføring og salgsledelse.
Program for Åpen dag
På Åpen dag vil du få et flott og inspirerende faglig innlegg ved en av våre faglige ansatte, samt omvisning og innføring i hvordan det er å være student ved Kristiania.
- Forelesning om markedsføring
- Møt våre forelesere
- Du får høre om de andre markedsføringsfagene vi tilbyr
- Omvisning på campus
- Møte med våre studenter
Velkommen til Kristiania Campus Bergen!
Om studiet
Dette årsstudiet er laget for deg som vil studere litt før du bestemmer deg for retning, eller kanskje kombinere studier med jobb. Det er også perfekt for deg som vil ta ekstra utdanning for å bli enda mer attraktiv på arbeidsmarkedet.
Du lærer å analysere ulike markeder og hvordan du kan bruke innsikten i verdiskaping og utviklingen av nye tilbud. Og du får innsikt i hvordan organisasjoner drives og hvordan digitalisering påvirker både organisasjonen og markedsføringen.
Dette studiet gir deg en praktisk og teoretisk forståelse av markedsføring, med emner innen
- Markedsføring, forbrukeratferd og salg av produkter og tjenester
- Verdiskaping og kommunikasjon med digital markedsføring
- Ledelse av organisasjoner og utvikling av forretningsmodeller
- Salgspsykologi og kundeopplevelse
Dette årsstudiet er det samme som det første året av våre andre markedsføringsstudier. Etter dette studiet kan du derfor søke deg inn på 2. året av våre andre markedsføringsstudier.